af keeper123 » 16/02-2010 19:44
Nu når Hvidt er stoppet (klart det værste der kunne ske for det danske herre landshold) er der mange muligheder på målmandsposten, heldigvis.. Hvidt måtte meget gerne have taget 3-4 år mere så Landin er rustet til at kunne blive 1 målmand, for der er ingen tvivl, han er nok det bedste målmandstalent i verdenen. Men han er ikke klar, derfor mener jeg ikke han skal være 1 målmand nu her efter Hvidt.
Mine Bud på den nye målmands kæde på landsholdet:
1. målmand: Anders Petersen
Han har spillet mange store kampe i Champions league osv, for Kolding og har mødt stjernespillere, han har en perfekt alder og han er mere eller mindre fast 1 målmand i Kolding nu, og står iøvrigt rigtig godt efter min mening. Han vil ikke blive blandt de 3 bedste i verdenen absolut ikke, men tror godt han ville kunne klare sig til et VM, EM og OL.
2. målmand: Michael Bruun
Han har prøvet det før, han er gammel men ville godt kunne tage 2-3 år mere så Landin er klar. Han har prøvet at stå overfor få stjernespillere til VM og EM. Han ville være en perfekt afløser hvis det ikke lige kører for Anders Petersen.
evt. afløser ved skader: Landin eller en Kristian Asmussen, som jo også har prøvet gamet før.